donderdag 1 maart 2012

Tenpages Testpanel (29feb)



Zoals sommige al wisten, was ik uitgenodigd voor het Tenpages Testpanel op 29 februari.
Nadat ik Tenpages had overspoeld met e-mails en berichtjes op facebook, voor uitleg en het plaatsen van een ''interview en een krantenartikel'' bij mijn manuscript Wensen&Verlangens, was het ook bij tenpages duidelijk dat ik erg gemotiveerd was. En o.a. dankzij mijn enthousiasme kreeg ik een uitnodiging om deel te nemen aan deze avond.

De avond was van 18.00 tot 21.30 in het nieuwe kantoor aan de Herengracht in A'dam.
De avond was goed verzorgd en er waren verschillende mensen uitgenodigd voor de avond. Zo waren er natuurlijk aandeelhouders en schrijvers van tenpages.com, waarvan ook 2 schrijvers die hun Doel al hadden behaald en nu bezig waren met de uitgeverij. En natuurlijk ik zelf; aandeelhouder & schrijver. Natuurlijk heb ik tijdens het voorstel rondje ook even verteld dat het manuscript Wensen & verlangens geschreven is door mij en dat ik in nog geen 3 weken tijd van een plaatsje in de top 200, naar de top 10 ben gekomen. (momenteel nr.8 alweer, het gaat goed).

Tijdens de discussie kwamen er verschillende onderwerpen naar voren en werd er goed naar iedereen zijn ideeën geluisterd.

Het was een gezellige, leerzame en interessante avond. Wat ook erg leuk is, is dat ik nu ook sommige personen achter het tenpages profiel ken. Altijd leuk om andere aandeelhouders en schrijvers in het echt te ontmoeten.



Op de foto met Valentine van der Lande(oprichtster van tenpages)


Groetjes Marion Thomas-Schrijver van Wensen & verlangens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten