maandag 5 november 2012

Groot nieuws! Contract getekend!

Geweldig nieuws!

Samen met mij waren er veel mensen die in spanning hebben afgewacht op dit moment.
''De bekendmaking van de Uitgeverij''

Op 29 oktober 2012 had ik een kennismakingsgesprek. Het was erg spannend allemaal, maar bij binnenkomst had ik al direct een goed gevoel!

En met een goed gevoel ging ik ook weer de deur uit!|
Ik heb een contract getekend bij Uitgeverij Kaft Media!
Zij zijn nog een jong bedrijf maar de Drukker & de Eindredacteur hebben beide wel al jaren ervaring en zijn samen dit bedrijft opgestart. Van wat ik begreep bestaan ze nu zo'n 1,5 jaar en er zijn al 15 boeken te koop via hun Uitgeverij Kaft Media.

De eerste oplage zal bestaan uit 1000 Exemplaren en wanneer het goed verkoopt  worden er natuurlijk meer gedrukt. Het streven is er naar om het boek in de winkels te hebben tijdens de Longweek 13t/m 18 mei. Ik heb er alle vertrouwen in!

Voor de facebook-volgers onder ons;
Deze Uitgeverij verdient natuurlijk een LIKE op zijn pagina.
Klik op [link]... ( http://www.facebook.com/pages/Kaft-Media/263110310391642 )
En blijft op de hoogte van Uitgeverij Kaft Media  & mijn boek.

Mijn eigen Facebook-Pagina is [link]  http://www.facebook.com/pages/Wensenverlangens/346958235328912?ref=hl

Groetjes Marion Thomas


1 opmerking:

  1. Geweldig nieuws Marion! Van harte gefeliciteerd met het ondertekenen van het contract. We gaan zeker Uitgeverij Kaft Media een dikke like geven !!

    BeantwoordenVerwijderen