zaterdag 25 februari 2012

Promotie


Een mooi gezegde dat op www.tenpages.com staat.

Gister ben ik een dagje naar Woerden geweest(mijn vorige woonplaats; 3,5maand geleden).

Toen ik 's middags aan kwam ben ik begonnen met promoten in de stad. Uiteraard begon ik bij de boekwinkels, maar die gaven helaas geen gehoor, omdat als ze aan één iemand toegeven met een verhaal over een boek, dan krijgen ze opeens een horden loop om flyers en posters in de winkel te plaatsen.

Een aantal winkels had er wel interesse in en waren erg enthousiast. Geen boekenwinkels, maar toch ze delen graag de flyers uit en/of hangen de poster in de etalage/winkel en sommige gaan zelf ook kijken voor een aandeel--> Linoluxe, van Kesteren,Modes,Karsemeyer, Albert Heijn, C1000. Eerder mocht ik de flyers al bij de Bruna-Den Helder bij de balie neerleggen. En kreeg ik gister bericht dat ik ze ook bij de apotheek een plekje krijgen.

Ook vanuit het Rode kruis wordt ik ondersteund. Hier heb ik drie jaar lang vrijwilligers werk gedaan. Ina van der Knoop heeft voor mij een nieuwsbrief verzonden aan alle ''vrijwilligers, Woerden'' over mijn boek op www.tenpages.com

Vervolgens rond etenstijd(dan zijn de meeste mensen tijd en komen de mensen met hun ''verkoop'' praatje aan de deur natuurlijk). Toen ben ik bij iedere deur op de Johan de wittlaan, Paulus Buyslaan en Hertenkamp persoonlijk langs gegaan, aangebeld en netjes uitgelegd hoe het in zijn werk ging en dat ze mij er een heel groot plezier mee zouden doen.

En blijkbaar is het allemaal niet zonder resultaat, in 2 weken tijd, met nog 3 maanden & 18 dagen te gaan.
Op dit moment heb ik al 31 aandeelhouders, op naar de 100.
Ook sta ik in alle vier de toplijsten(top 25), van de 212 manuscripten op de site.
* Meeste aandelen verkocht
* Laatst geplaatste manuscripten
* Best verkocht afgelopen week
* Meest recent aandeel verkocht.

Waarbij ik bij ''meeste aandelen verkocht'' op de ..10e.. plaats sta.
''Best verkocht afgelopen week'' op de ...3e..plaats.


Groetjes Marion Thomas

1 opmerking: