donderdag 16 februari 2012

Interview met het Zondagochtendblad- Den Helder

Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met het promoten van mijn boek, door o.a. berichten te sturen naar diverse tijdschriften ,kranten en dagbladen.

Hanke Prijs,Journalist van het Zondagochtendblad - Den helder was de eerste die reageerde.

En met succes, want gelijk de volgende ochtend stond het Interview gepland.

Vanochtend om kwart over negen was het dan zover, de deurbel ging en een aardige vrouw met een vlotte babbel kwam binnen.

Op tafel stond alles al klaar; de proefdruk van de flyer, de 1e privé uitgave van mijn boek Wensen en verlangens en de laptop met daarop de facebook,tenpages en blog-pagina geopend.

We zijn begonnen bij het begin; Hoe ik op het idee kwam om dit boek te gaan schrijven.

Hier ga ik nu natuurlijk niet al te uitgebreid op in, omdat dit straks te lezen is in het interview.

Tijdens het interview heeft José(mijn zus) nog een foto gemaakt van ons, Journalist & Schrijver.

Onder het interview werd de fotograaf nog even gebeld of hij vandaag tijd had om een foto te maken voor bij het artikel, zodat het interview misschien deze zondag al geplaatst kon worden.

Rond tien uur was het interview afgerond en stond de volgende afspraak met de fotograaf al ingepland voor eind van de ochtend.

Groetjes Marion Thomas-Schrijver van Wensen en verlangens


Geen opmerkingen:

Een reactie posten